برای شرکت تو این پویش قصدی نداشتم. شاید اگر یکی دو سال پیش بود طومار بلندی از خدمات رو می نوشتم، ولی الان با فاصله گرفتن از فضای وبلاگ نویسی دلیلی برای اینکار نمی دیدم تا اینکه دیروز آقای صفایی نژاد خبر دادن که مدیر بلاگ خواهان مذاکرات رو در رو شده برای همین من هم یک سری درخواست لیست می کنم.

1- ایجاد امکان دنبال کردن وبلاگ ها و هم چنین نمایش نظرات پاسخ داده شده یک نقطه قوت بیان در این چند سال بود. که من کلی از این دیدن این امکانات ذوق کردم. در راستای همین امکانات اگر قابلیت صدا زدن افراد در نظرات به وجود بیاید، شبکه اجتماعی بیان قوتی بیش از پیش حواهد گرفت.


2- ایجاد هشتک در بلاگ: وجود هشتگ برای پیگیری موضوعی خاص در بلاگ بشیار مفیده ولی خوبه که محدودیت هم داشته باشه که پست های بلاگ نشه تلی از هشتک ها. این امکان در توسعه کلمات کلیدی وبلاگ ها قابل دسترسی هست.

3- چون من از بلاگ به عنوان رسانه نوشتاری استفاده می کنم تا الان مشکلی با فضای اختصاصی بیان نداشتم.


4- وجود برنامه بلاگ تحت سیستم عامل اندروید می تونه قابلیت جذابی باشه. و شاید در رونق بلاگ هم موثر باشد. به هر حال گوشی های هوشمند قسمتی از زندگی افراد شده است. و اگر بیان بتواند مستقل از مرورگر ها به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشد خیلی بهتر است.


5- بازتر کردن دست اعضای بلاگ در تغییرات ظاهری وبلاگ. ما همچنان منتظریم که آینده بلاگ سر برسه که " امکان تغییر و شخصی سازی آسانتر قالب‌ها (همراه امکان جابجایی جعبه‌ها) فراهم " بشه ( متن رنگی رو می تونید تو قسمت ویرایش قالب ببینید)، اینها به کنار ما الان در انتخاب فونت هم دستانی بسته داریم.


امیدوارم مواردی که ذکر کردم در جلسه بلاگی ها با بیانی ها مفید باشه