از اونجایی که گفته بودم به زودی در اینجا داستان نصب می شود. امروز مقدمه داستان رو با ذکر چند نکته شروع می کنم.

1- نام داستان برگرفته از اثر فاخر "رضا امیرخانی"، "من او" است. باشد با تنه زدن به نام بزرگان تنه یمان بزرگ گردد.

2- نظر به اینکه این داستان به صورت اول شخص بیان میشود لازم به ذکر است که خوشبختانه اصلا و ابدا اتوبیوگرافی نمی باشد. ولی اینکه زندگی نویسنده بر روند داستان تاثیر گذار است، امری غیر قابل انکار می باشد.

3- نشر داستان با ذکر منبع بلامانع است.

4- در آخر از تمام زحماتی که خودم کشیدم تشکر می کنم و این اثر رو تقدیم می کنم به خودم

5- اینکه اینقدر زود دیر شد به خاطر آماده کردن چند قسمت از داستان بود که حداکثر به صورت هفتگی تقدیم می شود. اولین قسمت فردا

6- لینک داستان در قسمت فوقانی وبلاگ جهت دسترسی راحت تر به پست های داستانی می باشد.

7- نظر بدید طوری نشود که طوری بشود که بگویم هر که میخواند و نظر نمیدهد ......... است.

8- آخرش 4 شماره طول کشید. و من الله توفیق