نمی دونم من مشکل دارم یا مشکل از بقیه است .... گیری کردیماااااااا .... نارحتن از دستت مگه خلافش ثابت بشه....  یه روز چرا از کنار من رد شدی بهم محل نذاشتی؟؟؟ چرا اس ام اس میدی؟ چرا اس ام اس نمیدی؟ چرا حرف میزنی؟؟ چرا حرف نمیزنی و امثال این بهونه ها......


جون من ، من همینم دیگه باید شناخته باشیم .... من وقتی تنهایی دارم راه میرم اصلا تو این دنیا نیستم که بفهمم کسی اطرافم هست مگر اینکه چیزی باشه که توجه هم رو جلب کنه .... من همیشه حرفم رو میزنم خواهشا تحلیلش نکن که اینو گفت چون میخواست یه چیز دیگه بگه ولی نمی تونست یا از این حرفش چه منظوری داشت .... درسته همه حرفای من دو پهلو هستن ولی من ته دلم چیزی نیست اگه هم چیزی باشه رک و صریح میگم پس خواهشا یکم طرز فکرتون رو عوض کنید


پ.ن.

 جهت جلو گیری از هرگونه سوء برداشت:

         این نگارش صرفا جهت رفع کدورت هاست به این دلیل که نگارنده نمیخواهد کسی از دست او ناراحت باشد و مخاطب خاص ندارد