پیش تر از این وبلاگ یه چندتا وبلاگ دیگه هم داشتم یکی رو بعد از مدتی پاک کردم یکیشون فیلتر شد یکیشون بلگفا جلشو گرفت یه چند تایی هم یه مدت نوشتم بعدش نرفتم بهشون سر بزنم در آخر هم کلا از خاطر رفتن.


بگذریم ......


تو وبلاگ قبلیم که پاکش کردم به اسم مستعار مینوشتم که برادر عزیز دکتر پورستایی گفتن که نوشتن با اسم مستعار نشونه ترسه البته اون زمان توجیه کردم که نه جهت جلوگیری از تفسیر های نابجا این کار رو میکنم چون معتقد بودم توی خوندن مطالب اول نگاه میکنیم که کی نوشته بعد می بینیم چی نوشته که البته درست هم هست اما بعد ها به این نتیجه رسیدم که آدم هر تفکری داره باید پاش محکم وایسه و خودش رو پشت اسم مستعار قایم نکنه و کار منم بیشتر از ترس قضاوت هایی بود که در موردم میشد واسه همین اون وبلاگ که اکثرا هم سیاسی بود پاک کردم



نوشتنم تا اینجا صرفا یه تجدید خاطره بود از این به بعد پست اصلیه شروع میشه که قبلا به صورت مفصل در وبلاگ فوق الذکر در موردش نوشته بودم:



*** بعضی محافل و مجامع هستند (اعم از مجازی و حقیقی) که معمولا به دنبال هدف خاصی نیستند نباید این مجامع رو ترک کرد باید راهنمایی کرد شاید من به شخصه در حد جهت دهی به یک گروه نباشم ولی میتونم گاه گداری جرقه ای بزنم و این هم بهتره چون اگه نشون بدی چه آتیش هستی طرفت نمیان اما اگه جرقه باشی می تونی اونا رو هم آتیش کنی که بعد هم کبوتر با کبوتر .....

اما بعضی دیگه هم هستن که تو ظاهر فاقد هدف هستن ولی در پشت پرده هدفای خوبی دارن از اونا بترسید



حاج آقا مجتهدی تهرانی می فرمود که تر و خشک باهم نمی سوزن اول اون ترها خشک میشن بعد با هم میسوزن 

تاحالا به برعکسش فکر کردید


ان شاء الله این توجیه نباشه و راه رو گم نشه








ز.ن (زیر نوشت) :

یه چیز دیگه اسلام دین سختی نیست واسه خودمون سختش نکنیم