* بعد نوشت: از نظرات دوستان بسیار استفاده کردم و دیدم کمی عوض شد. چه خوب می شد وقتی کتابی را میخوانیم با دیگران در مورد آن نظر بدهیم*

سلام


در ابتدای امر معذرت میخوام از تمام کسانی که چند روز قبل بدون سلام براشون نظر گذاشتم


ولی بعد


من تا الان سه کتاب از آقای رضا امیرخانی خوندم اول داستان سیستان و بعد من او و چند روز پیش ارمیا

خیلی خوشحال هستم که دید من رو نسبت به ادبیات معاصر عوض کرد چون تا قبل از من او امثال م.مودب پور رو نماینده داستان بلند در زمان حال می دیدم ولی با خوندن کتاب من او نظرم عوض شد کتابی که شیوه نگارش عالی داشت، روند داستان خوب جلو می رفت و اینکه مثل ارمیا خیلی از وقایع روز رو مطرح میکرد

ولی من یک مشکلی که با این دو کتاب داشتم این بود که از این دو کتاب نمی شد الگو برداری کرد! یعنی نه علیِ منِ او شخصیتی بود که من نوعی بخوام از اون تقلید کنم.  و نه ارمیا

در مورد ارمیا برای من سوال هست چرا بعد از برگشتن شخص اول داستان از جبهه به جای کمک به اعتلای نظام چنین رفتاری می کنه، دور از جامعه کار درستی هست؟؟؟


خیلی کلی گفتم 

دوست دارم دوستانی که این کتب رو خوندن نظر بدن