همین الان برید ادامه مطلب

 

بعله فرداشب، شب خجسته ای است زیرا فردا شب شب تولد جناب آقای مهندس آقا مصطفی آقای فتاحی اردکانی ( مد ظله العالی) می باشد البته اولین صدای گریه بنده در اواخر روز بیست و نهم آذر به گوش رسیده است ولی حسب عرف شب تولد ما فرداشب یعنی شب شنبه است.

در هر صورت ( خواستم بنویسم "علی ای کل حال" املاش رو بلد نبودم) تبریکات شما باعث مسرت و سرور قلبی ما خواهد شد پس در این امر کوتاهی نکنید سعی ام بر این است فردا شب مدتی را آنلاین باشم و به نظرات لطف شما فی الفور پاسخ بدهم

در پی حسودی از یکی از دوستان سیاهه ای از حوائج را -که ان شاء الله خدا هر چه سریع تر شما ها را وسیله خیر قرار بدهد که به آنان برسیم -تهیه کرده ام که در ذیل به محضر شما می رسد


1- نفس

2-تن سالم 

3-surface pro3

4-موسسه ای که بتوانم در آن بر اساس سر فصل خودم برنامه نویسی تدریس کنم

5-دوره کامل آموزش به در بخور طراحی وب، کلا خانواده adobe

6-هیوندای i20

7-کتاب مدار منطقی که رضا هم خونه ایم داره

8-حیوون ( ترجیحا گربه ای که موهاش نریزه یا از خانواده ایشان، لاک پشت، ماهی آب شور، آفتاب پرست یا هر خزنده دست و پا دار) و گیاه شخصی برای خودم

9-یکی دوتا سیر مطالعاتی مشتی

10-کتاب دزیره ( فعلا 3 4 تا رمان دارم برای خوندن اما اگه باز هم لطف کنید دست شما رو کوتاه نخواهم کرد)

11-شرکت و موفقیت در جشنواره شیخ بهایی

12- بورسیه ارشد و دکتری در دانشگاه های اصفهان ( خسته شدیم از این راه دور)

13-کتابخوان

14-یه کار پاره وقت خوب

15-هارد اکسترنال

16-آرامش فکری

17-یه مسافرت دسته جمعی

18- زیارت بلند مدت به باب میل خودم

19-رفتن شبانه به عباس آباد و درست کردن آتیش و چرت و پرت گفتن تا پاسی از شب

20-


 ومن الله توفیق


پ.ن: چقدر خوبه اینو به صورت چالش در بیاریم همه شب تولدمون یه لیست از چیزایی که میخوایم رو بنویسیم