اولین روزی که این وبلاگ رو راه اندازی کردم. با خودم عهد کردم که اینجا فقط رسانه نوشتاری باشه. و هیچ وقت از عکس برای هیچ منظوری در پست های وبلاگم استفاده نکنم. شاید وبلاگ نویسان باسابقه یادشون باشه که چه وضعیتی بود وبلاگ نویسی،  هر پست پر بود از عکس ها و گیف ها (به فارسی تصاویر متحرک) و من همیشه از این مدل پست ها متنفر بودم. ولی ذست روزگار کاری کرد که در این وبلاگ هم از عکس استفاده کردم. و در ادامه مطلب عکس هایی از سفر سیستان را مشاهده خواهید کرد.

بازار ایرانشهر

بازار رنگارنگ ایرانهشر و مغازه های فروش زی و آستین

دریاچه صورتی

دریاچه صورتی که زیاد صورتی نیست

کوهای مینیاتوریکوه های مریخی

کوه های مینایتوری یا مریخی

دریای عمان

دریای همیشه عمان

گاندو

مرکز نگه داری از تمساح پوزه کوتاه ایرانی یا گاندو

غذا

غذاهای محلی

در این تصویر تنها چیزی که تند نبود سالاد گوشه تصویر هست.

ارگ بم

ارگ بم جدید