1-دنبال یه وبلاگی میگشتم که دیشب دیده بودمش میخواستم اینجا بیان کنم که یه لحضه گفتم نا سلامتی مهندس کامپیوتری برو تو "هیستوری" ببین، که رفتم دیدم و الحمد الله حل شد


2-فردا راهی ام اصفهان واسه کارآموزی!!!!!! یک شنبه هم از اصفهان میرم همدان،دانشگاه، واسه ثبت نام ورودی ها باید بشینم اونجا یکی یکی بیان بهشون بگم آفرین که اومدی رشته کامپیوتر چه بچه خوبی، بیاید تو کلاسای فوق برنامه انجمن علمی شرکت کنید، خیلی واستون خوبه ....


3- داور کویتی والیبال :)))


4- یکی بود میخواست بره تهران فهمیدم معدنی شده اونم همین بغل، کنکوری های آینده موقع انتخاب رشته چشمتون رو باز کنید، بچه های اول دبیرستان مقطع دوم :) شما ها هم درست انتخاب رشته کنید یعنی چی رفیقم میخواد بره ریاضی منم میرم ریاضی ( نکته انحرافی: ریاضی که جای هر کسی نیست)


5- و اما تابستان هم تمام شده و من مانده ام با برنامه ای در حسرت اجرا شدن مرد


6- رطب خوره کی کند منع رطب... چقدر رطب ها که خوردم ولی به بقیه گفتم نخورن...انسانم آرزوست


و من الله توفیق