1-سال 95 هم تموم شد سالی که ربع قرنی شدم سالی که برای خیلی و در دید کلی اصلا سال خوشی نبود. ولی برای من اتفاقات تاثیرگذار خوبی داشت مهم تر از همه اینکه ازدواج کردم و در مرحله بعدی اینکه رفتم سر کار. آرزو می کنم که سال 96 سالی باشه که برای همه اتفاقات خوب رقم بخوره و سفره همه پر روزی باشه.


2- تو این چند وقت دقیقا از وقتی متاهل شدم زندگیم ریتمش رو از دست داده. یعنی از وقتی که شاغل شده بودم ریتمش بهم خورده بود اما هنوز ورزش و مطالعه ام سر جاش بود اما بعد از تاهل اینا هم ریتمش بهم خورد فعلا دارم سعی می کنم ریتم رو به دست بیارم.


3- ممنون از کسانی که به یادم بودن در این دوران سکوت، بعضی ها پیگیر داستان بودند که شرمنده شون هستم.


4- خیلی خوبه تیممون پرسپولیس در اوج منچستر در حال اوج گیری.


5- هیچ وقت برای شروع دیر نیست. شروع کن امسال نشد سال دیگه.


6- آقا طلبیدم. میخوام برم خط امان بگیرم.


7- شادی رو اموات یه صلوات بفرستید : اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


8- مرد آن است که گاوش در نرود.


9- و من الله توفیق